Flight Details och presentinköp

Tiden bara flyget iväg och om bara elva dagar är jag framme i USA, helt sjukt! Igår köpte jag presenter till min värdfamilj. Två söta barnböcker och lite saker relaterat till Uppsala fick det bli. Nu är paketen inslagna och lagda i en hög där allt som ska med till USA ligger. Förstår fortfarande inte hur allt ska få plats i två 23 kg väskor och ett handbagage... Det får helt enkelt ta och lösa sig!

 

Flygtiderna till NY och till San Francisco damp ner i inkorgen idag, så spännande! Värdfamiljen hade till och med bokat en businessbiljett till mig, så himla snällt!
     Idag planerades även en avskedsmiddag för mina vänner. Det är först nu jag inser hur fruktansvärt sorgligt det kommer bli att säga hejdå till alla och hur oerhört mycket jag kommer sakna dem!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0