Today

Idag har det inhandlats svensktlakrits på den amerikanska mammans begäran. Har också hunnit med en sista fika med min vän Jonna och då bestämdes att hon ska komma och hälsa på mig i San Francisco! Så roligt!
   När jag senare kom hem möttes jag av farmor och Håkan som kommit för att överraska mig. De satt sig över tre timmar i bil för att säga hejdå till mig, så himla snällt!
  På kvällen kom även Pernilla förbi för att säga hejdå och lämna över en jättesöt hejdåpresent. Att vara ifrån en av sina närmaste vänner en så lång tid känns helt ofattbart, overkligt helt enkelt!
 
Imorgon är det min allra sista dag i Sverige och då har jag och min syster planerat att ta en mysfika. Ska samtidigt passa på att framkalla lite foton jag vill ha med mig till USA.
 
Jag och Jonna från en partynatt i vintras
Jag och Pernilla i Alanya 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0