USA baby!

Godmorgon! Klockan är 6.00 här i NY och jag är redan vaken. Snacka om jetlag! Igår när vi kom hit var jag beredd på ett ganska skabbit hotell men det visade sig att jag hade helt fel. Fitnesscenter, pool, plasma TV och kingsizebäddar på rummet och mycket mer. Så det går absolut ingen nöd på mig!
 
Just nu väntar jag på att de två andra tjejerna i mitt rum ska vakna. Den ena är från Tyskland och den andra från Brasilien och båda ska till Kalifonien! 
   Idag blir det föreläsningar och kanske vi tar en sväng till ett shoppingmall vi även var på igår. Det var så sjukt stort så man kan lätt strosa runt där flera dagar i rad. Tyvärr kan jag inte shoppa nått innan jag kommer till SF eftersom mina resväskor i så fall skulle sprängas! 

Här är lite bilder från gårdagen:
Sa hejdå till världens bästa syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0