Im back!

Long time no see som man brukar säga, men nu är jag tillbaka mer peppad än någonsin på att hålla er uppdaterade om mitt härliga liv på andra sidan Atlanten! Under den senaste månaden har jag haft så fullt upp att jag inte hunnit lägga ner tid på bloggen. Här nedan följer en lista på saker jag hunnit göra:
 

- besökt San Diego
- sett Mexico
- utövat body boarding (en form av surfning)
- besökt LA
- Walk of fame
- Hollywoodsign
- börjat plugga på UC Berkeley
- Varit på en amerikansk fotbolls match
- Dansat loss på klubbar
- Varit på frat partys
- druckit ur röda plastmuggar ett antal gånger
- studentmiddag i SF
- kört bil och parkerat i SF (utmaning!)
- kört vilse i bergen (ensam!)
- träffat hur mycket sköna amerikaner (och icke amerikaner) som helst
- varit på dubbeldejt med amerikaner
- åkt båt under Golden Gate

 

Så klart är det mycket mer men jag skrev upp de saker jag direkt kunde komma på. Jag har tänkt göra lite större inlägg om vissa saker jag varit med om och lägga upp bilder eftersom det har efterfrågats.

Denna helg var det tänkt att Josefin från SF skulle komma hit men jag hade turen att bli sjuk, kul! I stället har jag liggat nedbäddad i sängen hela helgen vilket inte varit speciellt roligt. Idag har jag i allafall känt mig bättre så jag hoppas på att kunna jobba imorgon och på eftermiddag har jag skola vilket jag inte vill missa! 

Josefin och jag har i allafall bestämt att vi kör en långhelg nästa helg i stället. Kommer bli grymt! Ha det bra så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0