2 månader kvar!!

Har inte skrivit på länge nu men har verkligen haft fullt upp de senaste veckorna. Studenten närmar sig med stormsteg och innan dess ska man hinna med alla förberedelser och studentskivor. Det är väldigt roligt men samtidigt mycket tidskrävande. Hade min egen skiva förra veckan och det var verkligen grymt kul!


Min studentskiva förra veckan



En kompis 20-årsfest i helgen


Aupairansökan är också något som tar mycket av min tid just nu. Pratade precis med min "handledare" på aupairförmedlingen och han sa att söka visum och aupair tillstånd i USA är mer krävande än att ansöka till astronaut haha Det är faktiskt något jag verkligen kan hålla med om. Har hållt på med ansökningarna i månader och börjar äntligen se slutet! Fick t ex igår veta att min avresa kommer ske om exakt 2 månader, 23 juli. Det känns så himla sjukt!
Nu ska jag fortsätta med min visum ansökan. När jag är klar med den är det bara en intervju på ambasaden i Stockholm som återstår. Hoppas på att hinna med alla aupairförberedelser innan min resa till Spanien. Ska nämligen vara där i tre veckor efter studenten och det skulle vara så skönt om allt var fixat innan dess så det bara är att packa om och ladda inför USA när jag kommer hem.
Blir grymt taggad på USA när jag skriver det här inlägget trots att resan fortfarande känns overklig.
SAN FRANCISCO HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0