UC Berkeley

Idag har jag varit på besök på UC Berkeley Campus och oj så underbart det var! Det är som en mycket liten stad för bara studenter med bibliotek, fina hus, parker, cafeér m.m De hade också sin egen affär där de sålde allt möjligt som det stod UC Berkeley på. Jag införskaffade en kalender så jag kan ha lite mer koll på mitt liv. Kontollfreak, jo jag vet! När jag strosade runt blev jag intervjuad av några studenter och senare kom även hela Berkeleys cheerleadinglag förbi. Måste verkligen ta reda på hur man går med! 
 
Månadens planerning:
- 11 aug åker jag och min Host family till östkusten, Massachusetts på semester
- 17 aug fortsätter de sin semester och åker till Sverige medan jag flyger till San Diego, CA
- 22 aug flyger jag hem till San Francisco och har huset för mig själv i en vecka.
- 23 aug startar alla kurser på UC Berkeley Buissnes school och jag planerar att gå i skolan varje dag då. Jag tror denna vecka kommer bli helt underbar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martine

Heej! :D svarar pa kommentaren pa bloggen har! Kom hit till Cali igar och hade jatte garna velat traffas!! Kan du inte lagga till mig pa fb? Lite lattare att prata da ;)

2012-08-05 @ 05:14:41
URL: http://mmartine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0