My goal


 
Nu är jag precis hemkommen från min första springrunda här i USA. Känns så himla skönt att vara igång med träningen igen! Eftersom jag bor på ett berg så var denna joggingtur allt annat än enkel. Jag sprang först ner för alla tusen trappsteg sedan blev det en runda i stan och efter det upp för berget igen. När jag kom hem var jag helt slut men sammtidigt mycket stolt över mig själv! Ska verkligen försöka få rutin på min träning nu.
   Idag har jag även hunnit med att ta barnen till en pool i närheten och på kvällen gick vi ut och åt sushi. Det var väldigt gott trots att det inte alls smakade som sushin i Sverige.
 
Bilderna är tagna för ca fyra år sedan när jag tränade som mest. Nu är mitt mål att bli lika fit som då. Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: M

Ha, ha, ha tyckte jag inte du såg ung och oförstörd ut på bilderna...;-)

2012-08-01 @ 08:57:51
Postat av: Erika

Jag vill också bli vig igen!! Nu ska jag allt kämpa hårt för att bli det till nästa gång vi ses;))

2012-08-01 @ 09:45:48
Postat av: Anonym

Jag blir så glad varje du uppdaterar din blogg, haha!! Så glad att du verkar ha det så bra!! Och lycka till med träningen... ;)

2012-08-01 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0