I love you, Julian

Kan säga att det ibland är lite knepigt att bada med två småbarn och en farfar. Lyckligtvis kom de alla tre överlevande från stranden och jag kunde pusta ut. Resten av dagen lekte vi och hade roligt, trots detta var det skönt när föräldrarna klev in genom dörren. Senare på kvällen lekte jag och T, 3.5 åringen, med en freespy ute på gräsmattan. Plötsligt råkade han kasta den på sidan hårt in i mitt öga. Det gjorde så fruktansvärt ont så tårarna bara sprutade. Pappan tog över barnen medan jag sprang in. Jag hade väldigt tur eftersom farfarn var pentionerad ögonläkare. Han undersökte och konstaterade att det inte något allvarligt, vilket var väldigt skönt att höra. Jag har så mycket på gång att det inte finns tid för några skador!
Jag fick i alla fall medicin för att det inte skulle göra så ont. När jag satt där inne kom 3,5 åringen fram och gav mig en stor kram sammtidigt dom han sa ”Im sorry, is it better? I love you Julian!” Då smälte mitt hjärta lite dels för det verkligen var jättegulligt sagt och för att han sen första dagen tror att jag heter Julian!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Awww :')

2012-08-17 @ 11:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0