Update from the east coast

Resdagen hit till Cape cod igår blev väldigt lång. Det började med att alarmet ringde 3 på morgonen hemma i SF och vi var inte framme i sommarhuset förens vid 7 tiden på kvällen. När vi klev ut ur bilen kändes det som man entrade en regnskog. Det var sjukt fuktigt och varmt så svetten bara rann! Eftersom vi bara har fläktar i huset och ingen AC så bar det direkt av emot en kinarestutang för att komma in i kylan. Det skulle vara Sverige det!

Idag tog vi oss in till city och besökte ett akvarium. Kändes som när jag var i Lyserkil med några vänner förra sommaren.

Juste har glömt att berätta gulligaste saken som hände här om dagen. Jag körde barnen hem från en lekplats och det var väldigt mycket trafik. Jag blev fast i en korsning och kunde inte göra någonting. De galna amerikanerna i bilarna bredvid började hojta och tuta och jag tänkte ”vill ni att jag ska köra ihjäl människorna som går framför bilen eller?!”. Ush jag blev verkligen riktigt arg och irriterad! Men plötsligt hörde jag en 3.5 årings röst från baksätet ”You can do this Julia! I know you can do it!” Och när den stressiga situationen var över skrek han av lycka ”You did it!” och klappade händerna. Kan man önska sig bättre ungar? Nej skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson

Hej! Jag tänkte bara fråga vilket "företag" du åkte med? Väldigt fin blogg förresten!

2012-08-15 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0