2012-07-15

Igår när jag vaknade låg det en lista över arbetsuppgifter som behövdes göras på köksbordet. Min syster och jag tog det som en liten pik och började beta av listan. Några timmar senare hade vi både en nöjd mamma några hundralappar extra i fickan. Inte så dåligt!
 

Hetig i arbetskläder
 
På kvällen begav jag mig till min vän Jonna. Vi hade så mysigt och så mycket att prata om. Känner att jag verkligen kommer sakna den tjejen när jag är i USA. Senare bar det av mot stan där vi mötte ett gäng vänner som vi dansade bort natten med. För övrigt min sista utgång i Sverige på väldigt länge. Den blev verkligen inte som vi tänkt oss (när blir den egentligen det?) men när Jonna och jag vaknade upp i morse konstaterade vi båda att utgången var den bästa sedan summerburst i Gbg. Och det är verkligen inget dåligt betyg må jag säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0