Avsked

Igår träffade jag många av mina vänner för sista gången på mycket länge. Fy så sorgligt det var! Vi gick ut och åt på ett supermysigt ställe och jag fick jättefina presenter och brev vilken jag absolut inte hade räknad med. Jag har verkligen världens mest underbara vänner. Man märkte att stämmningen bara blev mer och mer nedstämd ju längre kvällen gick. När jag skulle säga hejdå till alla var det hemskt. Att veta att man inte kommer få träffa personerna som betyder så mycket på nästan ett år kändes så sorgligt! Konstigt nog började jag inte gråta då, jag ville men det gick bara inte.
 
Breven läste jag på bussen hem och då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna längre. Tror inte det är förens nu jag har fattat hur himla super dunder mycket jag kommer sakna er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0