Day two

 
 Familjen här är verkligen underbar! Vi började dagen med att handla på Target senare åkte vi vidare till ett jättemysigt shopping mall där jag fick en ny mobil. Barnen vill redan hålla min hand hela tiden tiden så jag tror  de har accepterat mig vilket känns jättebra! Barnen är förövrigt jättesnälla och mycket trevliga att ha att göra med. T ex idag när jag lekte med T så råkade han nudda mitt huvud med en bok och då menar jag verkligen jättelöst. Då sa han lite skamset: "Is your head hurting? I´m sorry if I hit you." Så himla gulligt!
   Idag fick jag även en Mulberry handväska som min HM inte använde längre, gissa om jag blev glad!
 
Jag fick frågan vad förkortningarna jag använder på bloggen betyder. Jag är ledsen att jag inte förklarat detbättre innan men jag har verkligen inte haft en tanke på det. HM betyder iallafall hostmum (mamman i familjen jag jobbar hos) och HD betyder hostdad (pappan i familjen). Jag vill heller inte skriva ut barnens namn på bloggen så jag kallar de endast L och T. L är en flicka på 1,5 år och T är en pojke på 3,5 år.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh vad roligt att du trivs bra! :D <3

2012-07-30 @ 20:47:33
Postat av: Pernilla

Så glad för dig Julia, underbart att du trivs <3
(ps. Asså en mulberry julia, jag dör!!!!!)

2012-07-31 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0