On board

Nu sitter jag på planet, äntligen! Blev skjutsad till flygplatsen 4 h innan avgång eftersom det tydligen alltid brukar vara mils långa köer där inne. Min mycket generösa hostfamily hade ordnat ett prioritypass så jag fick gå förbi hela kön till check in och hela securitykön. Sen var det bara för mig att pallra mig mot firstclass loungen, så lyxigt! Väl inne i planet började det regna och åska som aldrig förr. Vi fick därför sitta i planet i tre timmar innan det var säkert att bege sig upp i luften. Sån tur var satt det en väldigt trevlig amerikansk kille, eller snarare man, bedvid mig som jag pratade mycket med. Senare när han hade somnat kom en flygvärdinna och pratade med mig som att den amerikanska manne och jag var gifta! Jag protesterade inte utan lät henne tro att så var fallet haha
 
Juste måste bara säga att det här nog är den bästa flighten jag har åkt. Egen säng, kudde, täcke, samsung galaxy pad med filmer musik mm. Flygvärdinnorna kommer hela tiden och frågar: Is everything alright? Do you need something? 
 
Måste också berätta att jag redan är nervös. Om ca tre h kommer jag träffa min HD för första gången i mitt liv! Och imorn resten av familjen, so excited!
 
Föresten så var avskedet vid hotellet tidigare idag riktigt jobbigt. Man kan inte förstå hur man kan få så himla många bra vänner på så få dagar. Tårarna strömmade ner för kinderna när vi skulle säga hejdå. Nu känns det i allafall mycket bättre so let the adventure begin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0