SAN fRANCISCO, CA

Nu är jag framme! Blev inga problem att känna igen min HD på flygplatsen eftersom han nästan är ett huvud längre än alla andra. När jag klev in i mitt rum möttes jag av ett brev och en jättefin teckning från min HM och barnen. Så gulligt! Mitt rum är förövrigt jättefint med en stor walk-in closet, dubbelsäng och om man tittar ut genom fönstrena ser man golden gate. 
 
Imorse när jag vaknade gick jag med nervösa steg ner till köket där min HM och L (flickan på 1,5 år) väntade. De välkommnade mig med öppna armar så jag hade verkligen inget att vaka nervös för! På dagen åkte vi till en park där T (pojken på 3,5 år) hade sin skolavslutning. Det var jättekul att hälsa på de andra barnen och föräldrarna. Temat på festen var pirates och mermaids. Senare på kvällen kom min HD hem och vi gick ut och åt. 
En prefekt start på mitt liv i SF. Jag fick föresten precis veta att jag tydligen prenumererar på både Elle och Vouge, så himla klockrent!
 
Livet leker!
 

Kommentarer
Postat av: alma

Gud vad roligt Julia!! :D Saknar dig <3 Vad står alla förkortningar för? SF förstår jag men inte de andra, kram!

2012-07-29 @ 12:40:13
Postat av: Ebba

är det dyrt att bli Au pair? :)
är så himla avundsjuk på dig så jag vill oxå! Verkar så otroligt roligt! :D

2012-08-01 @ 18:54:09
URL: http://www.vardagsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0