Busy week

Precis hemkommen från ännu ett roligt danspass och nu är jag full laddad med ny energi! Just nu äter jag lunch och ska snart hoppa in i bilen för att köra till skolan.

Mitt schema för denna vecka är helt galet. Har så mycket roligt på gång att jag tyvärr inte kommer hinna med .

Mån: Inget jobb men träning, möte med banken och skola.
Tis: Jobb 8.30-17.00 träning 1845-1945 och sedan iväg till skolan för att plugga.
Ons: Jobb 8.30-17.00 möte med Envision 19-21 och sedan stanna kvar i skolan för att plugga
Tors: Jobb 8.30-17.00 träning 20-21
Fre: Jobb 8.30-17.00 sedan iväg på party weekend i Clear Lake med YSC! Har även rockmountain climbing med min entreprenurship club denna kväll vilket jag tyvärr inte kommer hinna.
Lör: Clear Lake!
Sön: Clear Lake! Skulle även träffa några vänner i SF denna dag men det hinner jag tyvärr inte.

Ha en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0