San Diego

Efter att ha haft en rolig men hektisk vecka med mycket jobb begav jag mig utan familjen till San Diego. Där hade jag några helt underbara dagar där jag bl a hann med att sola, bada, body boarding, besök i LA. 
 
Body Boardning var grymt kul. Det är som surfning fast brädan är kortare och man sitter på knäna i stället för att stå upp. Känslan när jag lyckades ta den första vågen var helt fantastisk! Går inte att beskriva hur lycklig jag kände mig när jag for, med världens fart, in mot stranden. Om ni någonsin får chansen att prova så tveka inte!
 
I min snygga surfing outfit
 
Från stranden i San Diego

Kommentarer
Postat av: Pernilla

så jäkla snygg!!!!

2012-09-30 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0